۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۱

امام جمعه ارومیه:

عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ دل امت اسلامی را شاد کرد

عملیات غرورآفرین  وعده صادق ۲ دل  امت اسلامی را شاد کرد

ارومیه- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت:عملیات غرورآفرین و رعدآسای وعده صادق ۲ دل امت اسلامی و همه آزادگان عالم را شاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر چهارشنبه در تجمع ۵۰ هزار نفری دانش آموزان آذربایجان غربی که در حسینیه ثار الله ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عملیات غرورآفرین و رعدآسای وعده صادق ۲ دل امت اسلامی و همه آزادگان عالم را شاد کرد.

وی گفت: ملت ایران آماده جانفشانی و حضور در جبهه‌های مقاومت هستند و اگر رهبری صلاح بدانند با حضور گسترده و پرشور آماده حضور در میدان و حذف دشمن صهیونیستی هستیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی نیز در این تجمع با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق ۲ اقتدار و عظمت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به رخ دشمنان کشید گفت: اگر دشمن صهیونیستی دوباره خطایی از او سر زند پاسخ بعدی ایران اسلامی کوبنده‌تر و دردناک‌تر خواهد بود.

سردار سرتیپ دوم محمدحسین رجبی ادامه داد: عملیات وعده صادق ۲ نشان داد ما بر اساس اصول و باورهای خود عمل کرده و از سوی دیگر هیچ موقع مصلحت‌های جبهه مقاومت را کنار نگذاشته و با حفظ مصلحت‌های این جبهه عمل خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق ۲ عظمت نظام جمهوری اسلامی را به دنیا نشان داد، افزود: بیش از ۷۰ سال است که رژِیم غاصب و مفلوک صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی دست به جنایت می‌زند و این طبیعی است که مردم غزه و فلسطین عکسالعمل نشان دهند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: عملیات طوفان الاقصی از دل مردم مظلوم ستمدیده برآمده و دشمن را نشانه گرفت و افسانه شکست ناپذیری رژیم کودک کش صهیونیستی را باطل کرد.

تجمع بزرگ بیش از ۵۰ هزار نفری بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی در حمایت از عملیات وعده صادق ۲و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن شهید سید حسن نصر الله و تعدادی از فرماندهان حزب الله برگزار شد.

در این تجمع حاضران با سر دادن شعارهایی از جمله (ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل) از پاسخ موشکی سپاه به گستاخی‌های رژیم صهیونیستی حمایت و قدردانی کردند.

کد خبر 6244775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha